Geoblog.pl    Wjkrzy    Podróże    Dwie wyspy    Bangkoku nie będzie, witaj KL

Bangkoku nie będzie, witaj KL

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur

Może to śmieszne ale pierwszy raz jesteśmy w głównym terminalu KLIA. Poprzednio albo to było LCCT albo lotnisko Subang. No i oczywiście Puduraja bus station. Najlepsza była kolejka szynowa, którą pojechaliśmy do odprawy. Fajna zabawa.
Jak fajnie jest w Malezji. Żadnych kart do wypełniania. Tylko witamy stempel i po wszystkim.
Taksówki i autobus są na parterze jakby co.
Do miasta długa droga. Mało co i bym zasnął.
Wreszcie jesteśmy w Pacific Express. Nie dostaliśmy pokoju na 9 piętrze więc widoku na wierze nie będzie.
Ale jest okno na plac. Pięknie jest jak to w nocy oświetlą.
Obiad oczywiście u Zakhiego. Ci sami kelnerzy. To samo jedzenie. W moim wieku ceni się już stabilność. Ale odmianę jeszcze też. Roti kurczak rybka sok z Lichi i woda różana. I pace wylizane do sucha.

Jest Ramadan a to robi wielką różnicę. Po pierwsze to jest ogólnie mocno pustawo. A po drugie ceny są rewelacyjne jak nigdy. NEW BALANCE i wszystkie inne buty sportowe po 49 Myr. Koszulki po 5, tylko kupiwać. Ale mamy tylko 15 kg bagażu na lot Malindo Air więc jest kłopot. A jak wrócimy to będzie po Ramadanie. I jeszcze jedno. Nie ma zupełnie hord z Zatoki Arabskiej. A to stanowi różnicę. Do Malezji tylko w Ramadan.
Nadszedł wieczór. Malezyjczycy poszli jeść i pić a my spać. Zaczęły się wakacje.

Ilona
Ilona - 2016-06-27 16:04
Dolecieliście w jednym kawałku, to najważniejsze. Na widok żarcia od Zakiego natychmiast zgłodniałam, wciąż pamiętam pyszny chlebek z sosami i kurczaka tandoori. Teraz Włodziu nie ma wyjścia.. trzeba do sklepu z elektroniką i nowy tablet zakupić :p tak, tak ! tym bardziej, że ceny poza sezonem. No chyba nie będziesz popychał z małego samsunga he he Pozdrawiamy :))

WW
WW - 2016-06-27 17:45
Już ślinka leci na sam widok tego dania, a wiele innych jeszcze w karcie :-)
Odpoczywajcie i bez szaleństw w zwiedzaniu.
Buziaki

Marek K.
Marek K. - 2016-06-27 18:10

No. 7 Jalan Bintang, Off Jalan Bukit Bintang,Bukit Bintang Central,55100 Kuala Lumpur.

Tam kupisz elektronikę. Jest 7 pięter do góry i dwa do dołu To jest niedaleko tej uliczki z jedzeniem na którą się wybierasz.

Marek K.
Marek K. - 2016-06-27 20:55
A że się kręcisz koło hindusów to nie zapomnij o BHANG lassi.