Geoblog.pl    Wjkrzy    Podróże    Pólwysep Malajski    Kocham to miasto ...

Kocham to miasto ...

Tajlandia, Bangkok

Wiem że to już nudne ale muszę to znów napisać. To jest miasto dla mnie. Wszystko tu mi się podoba i nic na to nie poradzę. Jest gorąco nie do wytrzymania. Nie ma czym oddychać. Na ulicach korki po horyzont. Wszędzie pełno ludzi i wszystkiego innego. Bangkok tętni życiem i nie zasypia nigdy. Ale to jest też miasto wolnych ludzi. Nikt nikomu nie mówi co ma robić. Możesz sobie przylepić do kasku królicze uszy i pies z kulawą noga się za tobą nie obejrzy. To mekka orygiałów z całego świata. Mix kultur religii kuchni strojów i zwyczajów. Każdy może wyglądać i robić co chce.Są tylko dwie zasady Tajów które trzeba przestrzegać. Mów prawdę i bądź dobry dla innych. Reszta to twoja sprawa. I nie ma tu regulacji Unii Europejskiej.

Po śniadaniu pojechaliśmy autobusem 60 na Pratunam market. Jak zakupy to tylko tam.Wybór szalony ceny też. Zostawiamy całą walizkę. Po co z tym jeździć po świecie. Z Malezji przywieziemy drugą.

Wieslaw już wyruszył. W tej chwili leci do Abu Dhabi a my idziemy na kolację a potem piwko i spać.
Rano jedziemy limuzyną na lotnisko i doganiamy Wieśka w Singapurze. Tam z kolei nic nie wolno więc po dwóch dniach wiejemy do Malezji.

I jeszcze dwie uwagi do przewodnika. Japonki i Koreanki przeważnie występują w parach. Z kolei Australijki i Amerykanki w stadach od 5 do 7 sztuk. Taki lajf