Geoblog.pl    Wjkrzy    Podróże    Pólwysep Malajski    Z Quatar Airlines na wschód

Z Quatar Airlines na wschód

Polska, Warszawa

Tym razem trafiliśmy na podobno najlepszą linię lotniczą świata. Nie będę się kłócił ale na pewno jedną z najlepszych. Po jednej z najgorszych w styczniu powinna być różnica. Dlatego dziś nie ma w domu obiadu, opróżniam żołądek na katarskie specjały. Walizka pusta, ale to nie znaczy, że znów będzie kłopot z zamykaniem w drodze powrotnej. "Kupywać" za dużo nie będzie bo "no money, no funny". Poza Ray Banami oczywiście, bo tego rodzina i przyjaciele zamówili u nas ilość z pewnością zaliczającą się do kategorii "wholesale". Tak więc może skoczymy w BKK do hurtownika i kupimy jedno pudło, będzie taniej a różnicę przepijemy za zdrowie zamawiających. Myślę, że to mój kolejny dobry pomysł. No dobra, komu w drogę ...

Ilona
Ilona - 2015-07-31 12:28
Wraz z otrzymaniem info o pierwszym wpisie, mój poziom zazdrości skoczył ponad zwyczajowy limit ;) Ale Wam fajnie ! Znowu się powłóczycie po Azji.. Mam nadzieję, że nie rozczarujecie się Qatarem. Dolećcie szczęśliwie, a potem bawcie się na całego, ile wlezie ! Już czekam niecierpliwie na relację. będziemy na bieżąco chłonąć z husbandem.. a na pocieszenie sobie zrobię już dziś coś tajskiego na obiad.. Najlepsze pozdrówka z Białego :)

juwicze
juwicze - 2015-08-05 16:23
Już myślałem, że wpisy na blogu "Clarisy nie dyplomatyczne" robisz z urlopu... Na szczęście widzę, że urlop dopiero teraz :)